Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2012 12:51 - Иди разправяй ,че нямаш сестра.
Автор: legenwait4itdary Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2109 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Добро утро/ден/вечер/денонощие.
Събудиха ме рано и в момента съм в паралелната си вселена и не знам на кой свят се намирам. Станах пийнах си кафенце и се наплюсках като попски котарак.Ама ми се спи двойно повече,но един не особено интеУигентен човек ми разби бъдещата дрямка.
Нали знаете как понякога,когато хората се "забиват" се случва забиваният да не харесва забиващия. if ya know what i mean,любим номер на жертвичките е да дават чужд номер на преследвача/stalker-a/сваляча.Явно моя номер някак е попаднал в ръцете на един господин...ще го нарека Пешо,щото му е много дълго и трудоемко за писане името.
Та преди 20 минути ми звъни телефона и аз като добро човече вдигам и ти да видиш...
-Ало,добро утро..
-Добро утро,кой се обажда.
-Пешо.
-Ами,не се сещам (confused)
-Пешо ,бе,снощи от бара...
-Сбъркали сте номера...

И ми затвори...без едно извинявай or smt..както и да е.
След 1 минути и 17 секунди пак ми се звъни...
-Ало,Пешо е.
-Дали са ти грешен номер,не те знам кой си.
-Да бе,така ще кажеш.Как си?
-Абе човек,не те познавам, пратили са те за зелен хайвер...

Пак ми затовори...поне 1 мерси за разяснението да имаше. След известен кратък период от време:
-Ало,Пешо от бара е,сигурен съм,че ме помниш.
-Абе човек,дали са ти друг номер,нито съм била на бар (sad) ,нито съм се запознавала с теб.
-Е,като не ме харесваш просто можеше да кажеш,не да ме лъжеш.

Пак ми затвори....
DAFUQ...тоя пич ме садна. Мацката му е вързала номер,пък аз излизам виновна. Not fair.Ама ,да,сефте го прави някоя тоя номер,колко е изтъркано. 
Та,ако ви се случи , да знаете. Нямам сестра, не ходя и не връзвам тенекии на хората.
Potatoe.



Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: legenwait4itdary
Категория: Забавление
Прочетен: 172841
Постинги: 58
Коментари: 82
Гласове: 79
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031