Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2013 22:39 - тва жените не сме хора,бе!
Автор: legenwait4itdary Категория: Забавление   
Прочетен: 2652 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 09.09.2013 11:51


 Добър вечер/ден(зависи кога си го четете).
Та, стрелям направо,нещо необичайно за повечето индивидКи.Тва женските сме много кофти порода. Личи си ,че нещо ни тревожи,дразни,притеснява, но като ни попитат какво ни има отговорът е - нищо. А ако недай Боже питащият се съгласи, с ухота или не, че ни няма нищо, то излиза,че не го е грижа за нас?! Самата аз бих си плеснала един шамар в тая ситуация.
Другото...искаме "равенство на половете". Мкей, ясно ми е ,че става въпрос за човешки права и там всичло трябва да е под конец. Спор нЕма,ама ако някоя пикла може да си позволи да плесне шамар на мъж, то по тая логика всеки мъж може да шлевне един на отсрешната. Щом ще го играем така,без двойни стандартни, трябва да сме готови сами да си оправим компютъра...да си жертваме маникюра, та да си нацепим някоя друго дърво, или да се паркираме назад, без да одраскаме колата.
Мисълта ми е ,че жените сме експлоататори. Абе баш! Сега много от четящите женски (много,много,то кой ли ме чете мен) ще си кажат "Тва не съм аз". ОК мацка,може би не си такава всеки ден,но ти се е случвало и то неведнъж, да си прилагаш женските номерца, върху силния пол. 
Не се изключвам от това число,колкото и да съм пич*похвал* , аз също си имам тегави моменти и не се търпя сама. Та един съвет към мъжорята - Не се опитвайте да ни разбирате, ние сами трудно се разбираме. А като се разберем започваме да се мразим една друга. Просто ни обичайте,колкото и досадни да сме на моменти...
Ако мацката,която сте си избрали в момента си е трън в задника по дефолт имам само един съвет - бягайте с 200. Щото веднъж качи ли ти се на главата...умиране има - отърване няма!
Ние ви обичаме (дори и да ви дразним), обичайте ни и вие. ;)


Тагове:   мъже,   номера,   отношения,   жени,   змии,   спор,


Гласувай:
2


Вълнообразно


1. minevv - da
10.01.2014 13:39
дерзай.. готино и умно
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: legenwait4itdary
Категория: Забавление
Прочетен: 173442
Постинги: 58
Коментари: 82
Гласове: 79
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930