Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2015 22:55 - Какво е лицемерие?!
Автор: legenwait4itdary Категория: Забавление   
Прочетен: 2796 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Добър вечер,както обичайно,музата ми ме навестява по нощите...
Стрелям направо- Аз не съм Шарлие, Чарли и тн. Аз съм Пламена. Студентка по международни отношения и определено имам мнение за нещата. Основателно и подкрепено с факти,както ни учат.
Оттук и връзката със заглавито,какво по-лицемерно от това да организираш терористичен акт, сплашвайки половината свят, а след това да организираш протест и шествие,водено от теб самото. Чудя се защо за пореден път разни политици се опитват да замажат очите на хората,точно както с 9/11 хората по висшите етажи са били наясно с добре организирания план, да не кажа,че са участвали в него. 
А зашо точно Шарли? Защото е удобно и защото замазва очите на хората. Провокативно списание удобно за целите на атаката.А какво в днешно време се цени най-много - свободата под всичките и форми и прояви.
Защо карикатуристи, трябва да са превърнати,щат - не щат, в мъченици? Наистина си го задавам този въпрос.
Какво се цели?! Трета световна,имате я, не е задължително да е толкова внезапна, продължителните и трайни неща са по-опустошителни. Религиозни войни - сейм шит. 
През периода, в който се дрънкаше за Шарли Ебдо, в Украйна взривиха цивилен автобус, а "Ислямска държава" или сбирщайн малоумници работещи за Израел и Сащ трепят де що има човек?! Наистина съм объркана.Какво се случва и защо. Парите на шепа хора,ли са водещата сила в този свят. Няколко души ли си играят на Бог, държейки в ръцете си 7 милиарда човешки души. 

Бог да прости загиналите, а ние все още живеещите да му мислим.



Гласувай:
6


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. studopor - Ето как виждам нещата аз и съответно ...
13.01.2015 23:38
Ето как виждам нещата аз и съответно нещо, което няма да чуеш в лекциите по международни отношения: никой няма интерес да съществува един мирен и задружен свят, където всички са добри, помагат си и приемат различията си - религиозни, етнически, расови и прочие. Има една група хора, които произвеждат оръжие. Това оръжие трябва да бъде продадено. В часовете по икономика се учи, че "търсенето определя пазара" или поне така съм чул (не съм следвал икономика). Следователно, за да бъде продадено оръжието, то трябва да е необходимо, а за да е необходимо, трябва да има конфликт, война, размирици... Сещаш се. Келеш А, кара D да осмее религията на субект С. Келеш В втълпява на субекта С, че за това трябва да бъде отмъстено с кръв и че ако го направи, на небето ще го чакат еди-колко си девственици и ще стои до дясното коляно на еди-кой си бог. И се започва кланицата. Съответно и келеш А и келеш В си продават оръжията след това. Парите се въртят, стоката се продава, идиотите се избиват едни-други като пилци и никой не се сеща да си каже "Чакай бе, не си струва! Това не е моя битка, не е редно аз да я водя и да ходя да мра"...
Ето така виждам аз международните отношения ;) И да - парите на шепа хора са водещите и точно те въртят света - щем, не щем... Тъжно, но факт.
цитирай
2. legenwait4itdary - наясно съм с това за оръжията, пр...
14.01.2015 12:25
наясно съм с това за оръжията, просто се надявах, ако щеш, че причината няма да е толкова блудкава...ама явно утопията в главата ми трябва да изчезне.
цитирай
3. studopor - За да се променят нещата, много хора ...
14.01.2015 21:22
За да се променят нещата, много хора трябва да свалят розовите си очила, а на още повече трябва да започне да им стиска и да им се занимава да направят нещо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: legenwait4itdary
Категория: Забавление
Прочетен: 173678
Постинги: 58
Коментари: 82
Гласове: 79
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930