Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2012 17:07 - СЪСЕДКАТА ОТВРЪЩА НА УДАРА!!!
Автор: legenwait4itdary Категория: Забавление   
Прочетен: 1836 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 02.03.2012 19:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте и хубав ден. вечер, от мен! Постингът ми си има предистория , та надявам се,че я прочетохте.
 E дойде денят, в който моят пъклен план се осъществи. В продължение на дъъълги и тягостни години, аз бях измъчвана с това звукоизвличане( по-скоро изнасилване на гласове) наречено поп-фолк,ама нека си го наричаме чалга! Та днес дойде моментът на истината, след още куп разговори от моя страна и пълно неразбиране от страна на комшито,който явно си мисли ,че той е единствения човек ,който може да прави каквото си иска без да остане безнаказан, взех решение ... ДА МУ ИЗДУХАМ ГЛАВАТА С ИСТИНСКА МУЗИКА-на помощ ми дойдоха светите братя от Антракс, Мегадет,Металика и Рамщайн!Ако случайно те не подействат, вадя тежката артилерия- ВАГНЕР!
За щастие , другите ми съседи , изключително възпитани хора,отсъстват от 3 седмици и съседската ми война с наглия чалгар можеше да се осъществи .*мухахахахаха*
Планът влиза в действие: 
Стъпка 1: Прибрах се и си инсталирах новата системка за домашно кино.
Стъпка 2: Сложих хубавите ми , мощни колони възможно най-близко до общата ни стена,докато той си подвикваше радостно на Софи Маринова и жалката песен,кояти ще ни представи на Евровизия(но за това някой друг път , хехе)
Съпка 3: Зареждам песните, а в мен се поражда чувство на величие , мощ , справедливост! ЩЕ ОТМЪСТЯ ЗА МЪКИТЕ СИ!
Стъпка 4: Докато някаква певачка цвилеше, аз направих най-хубавото движение в живота си , натиснах power бутона.
 И идва готЯната част. Започна да звучи истинската музика, оставих я да бичи поне 30 минути... след ,което намалих звука и зачаках... О, НЕБЕСА-всичко от негова страна беше тихо...
 От няколко часа се наслаждавам на абсолютната тишина. Ни вопъл , ни стон от негова страна. Само утре да посмее да ми пусне чалга. Ще му пусна с пълна сила: Боят настана !!! 
Аз още пазя записите на Вагнер,та ако реши,че му е малко да му пусна тежката артилерия.



Гласувай:
5



1. mitkaloto - На края си приготви траурни марш...
02.03.2012 17:31
На края си приготви траурни маршове.Пускаш и излизаш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: legenwait4itdary
Категория: Забавление
Прочетен: 173670
Постинги: 58
Коментари: 82
Гласове: 79
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930