Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2012 08:47 - Вън Вали...
Автор: legenwait4itdary Категория: Забавление   
Прочетен: 1190 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 16.05.2012 16:51


 ...Безпаметно дъъългооо, та чак ме избива на песни. Всъщност не е безпаметно дълго - от вчера следобяд не е спирало да вали, но ...нищо.
По принцип обичам дъжда, когато съм си у дома на топло и на ми се налага да мръзна навън и да подгизна като мокра кокошка.Обичам да си седна до прозореца, да спра всеки източник на звук, жалко че не мога да спра най-ужасния източник на звук - съседът ми [но за него друг път(пак)] и да си почета хубава книжка...ех блаженство.
Сега вали...пак,ама аз съм на училище. (Поздрави на г-жата по Информационни технологии ;) .)
Обградена съм от много хора...не ,че не обичам,но точно в този момент не ги искам около мен, сорЕ. Чувствам се затъпяла around them,е около всички без един - Нат. Радвам се ,че я има, да ме спасява , а  и да спасява околните от мен ,когато откача...и искам да имам една пушка и да стрелям,да стрелям,да стрелям.
Честно казано едва ли този пост има голям смисъл,но повечето тук са такива, така че не ме грее особено :D 
Мисля да се поздравя с някоя песен на Хиподил ... отговаря на менталното ми състояние.
Жалко ,че не си прегледах хороскопа, може би щях да знам как да си подредя нещата...гадно е да не си прочетеш хороскопа,как да знам какво да очаквам от хората около мен,хубаво е да се предизвестя дали ме очаква някоя важна делова среща,нищо че още уча, то не ми пречи да въртя бизнес...Мисля ,че Алена по-добре от мен знае какво е финансово ми състояние, затова реших да я наема за финансов консултант. Все пак звездите и го говорят.
Да, излях бозата ,която се намира в главата ми и ми е една идея по-добре.
Който чел-чел. Сиренето е с купони...или не беше така?!
Окей, хубав Ви дъждовен ден.Аз ще се запътвам за часът по История(блаженство)
Поздрави.
Плам.




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: legenwait4itdary
Категория: Забавление
Прочетен: 172828
Постинги: 58
Коментари: 82
Гласове: 79
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031