Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2012 17:10 - Детски спомени ;p
Автор: legenwait4itdary Категория: Забавление   
Прочетен: 2749 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 30.08.2012 15:27


 Привет ,мили другарчета.
Онзи ден,докато си гушках сладката,малка 3 годишна братовчедка , се замислих кой е първият ми детски спомен. Имам предвид,първото нещо,което си спомням от съзнателния си жУвот?!
Установих ,че случките са 3...горе долу в една възрастова граница,а именно 3 годишна възраст.
Случка номер 1: Майка ми ме беше оставила на тати да ме гледа,защото тя беше на родителска среща от 5, та бащатко ми е щял да ме гледа сам за първи път ( so exciting :D) Та спомням си аз,че го помолих да ми донесе вода и той човека веднага отиде, но аз с малкото си мозъченце,решавам че трябва да го последвам и се изправям НА дивана, в края на който има сложели 2 възглавници 1 върху друга. Аз решавам,че трябва да си ги прескоча и за целта се засилвам...скачам...и ето тук идва интересната част ...Пламито си закача крачката във възглавниците, полита с главата напред и ръцете назад към пода и след 2,3 секунди се пльосва буквално по нос на земята ...носът ми започна да кърви обилно , а гледката ,която се откри пред мен беше смайваща. Поглеждам нагоре и гледам огромната фигура на баща ми, с чаша вода в ръката да ме гледа неразбиращо и незнаещо що да стори. Докато ме гледа умно,аз започнах да рева,щото ме боли ,нали сеш" се и след няколко секунди за реакция бях гушната и сложена да легна на същите злополучни въглавници :D като през това време аз си рева ... зашеметяващо! Избърса ми носа с кърпички и памук и ми пусна да гледам за гъзелите и гепардите...като през това време ми даде да си изпия така желаната вода ! А когато мама се прибра завари тази картинка и помня думите и : "един път да ти оставя детето и то ще се пребие "
...Мила семейна картинка...

Случка номер 2: Пламито ще го водят на детска градина рано,рано в 7 и нещо. Зима е,вън е гнусна киша, а мамата ми бърза за работа. Докато ме води аз и се тръшкам ,че искам да ме вземе с  шейната...
Оставя ме тя в детската и тва ти,ама идва вече 4и30 и е време Пламито да се прибира. Видях мойта мила майчица,че е без шейната (разбираемо , в тая киша е невъзмножно, извинявам се на света и на родителите ми ,че съм била малко ,неразбиращо лекенце)Та, виждайки я ,че е без шейна аз се тръшвам да рева, а тя да ме дърпа към вкъщи ,подтичквайи зад нея,още повече се разревавам,че не ми се угажда на простотиите. Тук идва кулминацията...от яд,че не съм взета с шейната, най-демонстративно се пускам от ръката на мама, спирам на средата на улицата , разкрачвам се и се изпикама като крава...естествено без да си сваля панталоните...да спомена само,че е минус 10 градуса, а годината е 1997!
Та,при тая гледка ,мойта мама естествено превъртя играта,задърпа ме към дома,а аз с мокър и замръзващ гъз буквално се влачех след нея.Докато се прибера,вече бях болна,а на следващият ден бях с 38 градуса температура и пневмония...щото съм пикла :D
ааа ,като се прибрах, бях набита...единствения бой в живота ми(ако може така да се нарече лекото поблъскване в мекото легло) но и повече можеше...считайки пикливата история,която сътворих.

Случка номер 3: Аз като казах,че съм пикла...наистина съм. Та наще гледаха филм в хола, а аз решавам,че ми се пишка. Мама ми каза,да си взема гърнето и да го сложа еди къде си, та слагам го аз,амасе сядам директно,решавам,че ще си взема мечока. Взимам го аз,обаче усещам ,че напира и ще се напикая всеки момент. Да допълня,че 1996-7 гърнетата не бяха мноогоо модерни,амии едни металнички такива...та засилвам се аз, по голо дупер,сядам и в момента,в който почвам да си върша работата,гърнето заедно с мен се обръща и пада на килима...мама беше очарована,баща ми просто беше наблюдател на семейното шоу, а аз напикана и разревана се изпишках буквално на килима :D ееееееех...спомени

Просто се почувствах длъжна да Ви занимая с детските си идиотийки. Хубав и слънчев ден от мен . Плам/ретард.






Гласувай:
2


Вълнообразно


1. ravilena - Браво!
28.08.2012 17:52
Искрено се разсмях.
Продължавай със спомените!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: legenwait4itdary
Категория: Забавление
Прочетен: 172831
Постинги: 58
Коментари: 82
Гласове: 79
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031