Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2012 17:59 - Съединението прави силата!
Автор: legenwait4itdary Категория: Забавление   
Прочетен: 2215 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 06.09.2012 19:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Честит празник, честито съединение! Спомняйте си за великите подвизи на българите не само на датите,когато отбелязваме някой празник,защото може и да не живеем в миналото,но трябва да се учим от него.

Та,наистина ли вярваме,че ще се обединим около една кауза? Ама ...for real? Днес очаквах шитсторм от съобщения във фейсбот и туитър по случай Съединението, няма лошо. Хубаво е хората да се сещат, да обаче шитсторма от други съобщения и коментари,дори като цяло манталитет и начин на отношение към историята са ми меко казано непоносими. А именно съобщения от типа:
"Сега хиляди"псевдопатриоти" ще наспамят стените си със съобещния по случай Съединението"
Мамка му, вярно е ,че 80% от хората не се сещат за историята ни освен на сами те дати на най-грандиозните събития от нея. Дори бих казала ,че 80% от хората дори не познават достатъчно добре историята. Което е изключително жалко , но мисълта ми е друга:
Не е задължително да си патриот, за да покажеш отношение към историята си. Не е задължително да си някакъв пульо,който само търси внимание, за да сложиш едно простичко съобщение.
Знам и че много хора не пишат такива неща,въпреки че се чувстват горди българи, но самото отношение ме дразни. 
Не е нужно да си някакъв си там, за да напишеш каквото и да било. Не е нужно да ме квалифицират и да си правят изводи за мен само по нещата ,които пиша. 
Аз например пиша за много неща, вълнуват ме много неща...като каква трябва да бъда определена?Хмм...въпрос!


Та , да се върна на предходната мисъл за обедниението ти. Аз си мисля ,че имаме напредък относно обединението около общи каузи, но сме много далеч от силно и здравомислещо общество. Всъщност от каквото и да е общество,освен ако някой или нещо наистина силно не ни развълнува. Например Ади,на която желая всичко хубаво, бързо възстановяване  и дълъг живот. Тя обедини всички ни и ни показа,че можем да сме човеци. Да,но единичен случай. Видяхме ,че когато сме заедно ,сме силни и можем да направим много. Защо тогава се самоизяждаме, самоизбиваме и самоизтриваме...чудно ми е. Все по-малко хора и все повече животни ли ставаме? Не искам да го вярвам...все още съм оптимист към света.

Хубав празник,скъпи сънародници.
Плам.




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. goran - Да бъдеш патриот не означава да говориш или да се перчиш, че си такъв
07.09.2012 09:06
Патриота милее и помага на род и родина - другото са празни приказки.

Способностите не са привилегия, а отговорност!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: legenwait4itdary
Категория: Забавление
Прочетен: 173462
Постинги: 58
Коментари: 82
Гласове: 79
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930