Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2013 21:54 - Когато знанието е по-силно от куршумите
Автор: legenwait4itdary Категория: Забавление   
Прочетен: 2048 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 02.09.2013 22:02


 Шокиращо или не , днес Гарет Бейл (нищо специално към него,просто пример) , продаден за 100 млн Евро е идол на стотици хиляди деца, а и не само. Докато Европа е в "криза" частните клубове харчат милиони за играчи,докато лекари и учители губят работните си места. Това е ежедневието. Днес децата искат да са футболисти , нищо лошо, аз също съм фен на този спорт, но дечицата живеещи в страни от т.нар Първи свят, забравят нещо много важно-колко е важно образованието. Аз също съм приемала училището като нещо не особено приятно, като даденост,като нещо,което ми се полага,просто защото съм гражданин на света. Да,но ние не осъзнаваме, че не толкова далеч от нас, в Пакистан , всекидневно деца умират, защото са отишли или искат да отидат на училище. Тук е моментът да спомена Малала Юсуф-зай, най-младият активист срещу екстремистите в страната. Това тогава 14 годишно момиче се изправя срещу режима, защото иска да учи, за да има бъдеще. За да бъде образована , а не всекидневно бита и сексуално насилвана. В замяна на своето желание за живот тя получава куршуми в главата и врата, докато се прибира от училище. 
След дълго лечение и борба за живот, Малала е изписана за домашно лечение от Болницата в Бирминагм на 3ти Януари 2013.Следват множество операции за реконструкция на черепа ѝ и възстановяване на слуха.
Днес Малала е носител на няколко награди за мир. Продължава да пише блог за BBC и се бори за правата на жените в Близкия Изток.
Та, замислете се. За какво живеем и за какво мечтаем...



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: legenwait4itdary
Категория: Забавление
Прочетен: 173464
Постинги: 58
Коментари: 82
Гласове: 79
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930