Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2014 19:46 - Какво е трудно ?!
Автор: legenwait4itdary Категория: Забавление   
Прочетен: 1724 Коментари: 0 Гласове:
5



Трудно е , да се снимаш в такава поза,че циците ти да изглежда3 пъти по големи, едновременно задникът и нацупените устнички да се виждат и в същото време да четеш книга на Хорхе Букай, цитирайки Паулу Коелю!
Трудно е да си оригинален,когато IQ-то ти е със стойността на стайна температура,но все пак искаш да си повярваш,че си уникален и различен.
Трудно е да сдържаш сарказмът си,когато си заобиколен от банда идиоти.
Трдуно е да си изрусяваш корените на всеки 2 седмици, баси натурална блондинка ли съм или лукова глава?!
Трудно е да имаш приятели, ебаси колко кафета трябва да изпиеш на ден, пък и да им слушаш глупостите...все едно си нямам мои на главата, даже баш на главата, кой ще мисли за тия корени?! 
Трудно е да имаш хубав шеф, не можеш да си вършиш работата една идея по-некачествено от обикновено.
Трудно е да имаш собствено мнение, за какво ми е като има вече готови?! Пък и кой ли ще ме чуе?!
Трудно е да си левичар-педант. Колко пъти трябва да пишеш и преписваш нещо,докато спреш да размазваш мастилото, а да не говорим за изцапаните ризи.
Трудно е да си мъж в днешно време, ми да, не е лесно да избереш  на кое от всички възможни места да правиш...нищо. 
Трудно е да си майка домакиня, голяма дилема е кой перилен препарат да използваш, а и не гаранция,че някой гологлав мускулест тип няма да се появи и да ти предложи мигновена "помощ" If you know what I mean.
Трудно е да решиш какво да учиш след гимназия, ами да, все пак важно е какво ще пише в дипломата ти за висше образование ,след като започнеш да работиш в МакДоналдс.
Трудно е да си шофьор в днешно време, ейййй, само идиоти по тия пътища, не се научиха да карат, с изключение на мен де, аз съм безгрешен!
Трудно е да решиш какво да гледаш по телевизията, все пак има и предавания,които няма да увредят трайно психиката ми.
Трудно е да си студент, не знаеш нищо, не правиш нищо, а искаш всичко...
Абе трудно си е да си човек...при толкова много чудовища.

ПС: Поста е лека закачлива шегичкичка, не го приемайте лично.
Byez!




Гласувай:
5


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: legenwait4itdary
Категория: Забавление
Прочетен: 172830
Постинги: 58
Коментари: 82
Гласове: 79
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031