Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2012 20:08 - РеференДУМ!
Автор: legenwait4itdary Категория: Забавление   
Прочетен: 3282 Коментари: 5 Гласове:
2

Последна промяна: 27.12.2012 20:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Добра вечер,блогъри. Весели Коледни и Новогодишни тържества и великия парад на нациите под звуците на Gangnam style или GangBANG style, както предпочетете.
Тей като скоро навърших пълнолетие ми предстои за първи път да гласувам на предстоящия референдум през януари.Дотук всичко е точно,документи,ала бала всичко е окей.
But here is my question: Хора, аз за или против съм!? Нямам идея. Явно съм достатъчно тъпа , при всичката информация в интернет, да не мога да си изградя мнение За или Против, но дъфак, не е ли редно някой да ме уведоми за плюсовете и минусите?! Четох,четох,четох , интересувах се,но все пак не мога да съм сигурна, а съм на мнение ,че човек винаги трябва да изразява правото си на глас. Защо подяволите ,обаче, да го давам напразно?! По избори всеки се избива да прави дебати , а дотук - Курбан чорбаа, нито едно свястно становище, на достатъчно елементарен език, за да бъде разбрано от мен и връстниците ми. 
Искам някой да ми обясни като на плиткоумно мекотело  що подяволите е плюс , и що минус!?
Искам някой запознат да ми дръпне реч. Не някой си хванат "политик" от гората на Жълтите павета!
Някой инжинер с образование в областта. Damn...
ДАЙТЕ МИ ПРАВОТО ДА СИ ДАМ ГЛАСА...Ако е идеята даида до урната и да пусна нещо си там...тва е най-лесната работа,искам да съм запозната. Опитвам се,ама нъц. не ми е явно в кръвта да разбирам от ядрена енергетика , so please...let me know.




Гласувай:
2


Вълнообразно


1. legenwait4itdary - След проучванията ми
27.12.2012 23:44
и това ,което чух по новините излиза ,че щяло да излезе по 2000 лв на глава от населението. Хъх?
не знам,според мен народа е заблуден и не знае какво да прави,затова дружно ще се гласува - за изграждането на централата,а аз съм против непознатото и неизясненото. Все повече си мисля,че го правят нарочно. Не ни казват нищо, за да можем ,както 500 години сме скланяли глава да го направим отново.
цитирай
2. sistemite - Здравей, Весела НГ ....
28.12.2012 11:11
Лично, за да разбера и аз как да гласувам понаправих разчетчета (вж. блога ми) и стигнах до заключението, че не трябва да гласувам. Защото въпросът така формулиран за Референдум предполага - два отговора от ПОЖЕЛАТЕЛЕН характер, а не задължителни за изпълнение. А, това е забранено от логиката за важността и същността на всеки Референдум. Така, че този Референдум и без това ще бъде с нелегитимен резултат, поради кворум (липса на достатъчно гласували), но ще бъдат прахосани ~ 15 - 20 млн.лв. "грешни" пари на данъкоплатците. Съжалявам, но фактите са такива.
Поздрави !
цитирай
3. legenwait4itdary - :)
28.12.2012 19:41
Лошото е,че всичко може да бъде изфабрикувано , а аз не искам цял живот да работя и парите ми да ходят за нещо,което ще докара само дългове на страната ми и ще нагуши политиците с пари...
цитирай
4. kostadin - Тренирай за новото ни яздене от п...
10.01.2013 18:32
Тренирай за новото ни яздене от паразитните ни класи -политици и работодатели
цитирай
5. lostov - Здрасти
24.01.2013 13:36
Тук съм писал защо трябва да гласуваме с НЕ, НЕ и НЕ! и съм приложил и полезни и обраователни линкове.

http://lostov.blog.bg/politika/2013/01/24/ne-na-aec-quot-belene-quot.1045690

Успех!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: legenwait4itdary
Категория: Забавление
Прочетен: 173681
Постинги: 58
Коментари: 82
Гласове: 79
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930